Тема: «Роль проактивної позиції особистості учня під час професійного самовизначення»
Вправа «Лотерея»
Вступне слово педагога: Вибір професії – це справа не одного дня. Саме тому до її вибору треба підходити серйозно. Проте наш світ мінливий і часом трапляється так, що життя підносить людині сюрпризи і вона змушена змінювати декілька професій. Але в будь якому випадку треба бути відповідальним за власне життя, свій настрій, свої досягнення та помилки. А також знаходити у кожній ситуації те, на що можеш вплинути, та взяти на себе відповідальність за це.
Мета вправи: показати учням наслідки випадкового вибору професії; дати зрозуміти необхідність активних дій щодо вибору професії.
Обладнання: картки, ручки, мішечок.
Цільова аудиторія: учні 9-11 класів.
Інструкція: Доцільно вправу виконувати з групою учнів, в якій не менше 5 учасників. Учням необхідно на картках записати професію, яку вони хотіли б отримати. Картки скласти у мішечок і перемішати. Потім кожен учень витягує з мішечка випадкову картку з професією.
Обговорення:
• Яка професія вам випала? Що ви про неї знаєте?
• Що ви відчували, коли витягнули картку не з тим, що ви написали? Чи могли б ви осягнути успіху в цій професії?
• Що ви відчули, коли витягнули картку з тим, що вам до вподоби?
Коментарі
Дописати коментар