Тема: «Роль проактивної позиції особистості учня під час професійного самовизначення»

 

Вправа «Лотерея»

Вступне слово педагога: Вибір професії – це справа не одного дня. Саме тому до її вибору треба підходити серйозно. Проте наш світ мінливий і часом трапляється так, що життя підносить людині сюрпризи і вона змушена змінювати декілька професій. Але в будь якому випадку треба бути відповідальним за власне життя, свій настрій, свої досягнення та помилки. А також знаходити у кожній ситуації те, на що можеш вплинути, та взяти на себе відповідальність за це.

Мета вправи: показати учням наслідки випадкового вибору професії; дати зрозуміти необхідність активних дій щодо вибору професії. 

Обладнання: картки, ручки, мішечок.

Цільова аудиторія: учні 9-11 класів.

Інструкція: Доцільно вправу виконувати з групою учнів, в якій не менше 5 учасників. Учням необхідно на картках записати професію, яку вони хотіли б отримати. Картки скласти у мішечок і перемішати. Потім кожен учень витягує з мішечка випадкову картку з професією.

Обговорення:

Яка професія вам випала? Що ви про неї знаєте?

Що ви відчували, коли витягнули картку не з тим, що ви написали? Чи могли б ви осягнути успіху в цій професії?

Що ви відчули, коли витягнули картку з тим, що вам до вподоби?


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Настільна гра "Коло безпеки"

Інформаційне повідомлення «Стилі виховання у сім’ї»

Участь у інформаційно-методичному засіданні професійної спільноти практичних психологів і соціальних педагогів